Завдання
виконане повністю - 3 бали (10-12 балів);
Завдання
виконане не повністю - 2 бали (7-9 балів);
Завдання
виконане з великими неточностями - 1 бал (6-4 балів).
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова діяльність
|
- при виконанні завдань використано як
рекомендовані, так і самостійно
підібрані інтернет-ресурси;
-
робота
виконана самостійно.
|
-
при
виконанні завдань використано всі
рекомендовані інтернет-ресурси;
-
виконання
роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
|
-
при
виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
виконання
роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
|
Виконання завдання
|
- виконана
робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
- відповіді на запитання повні, підтверджуються
прикладами,
- завдання виконано в повній мірі;
-
завдання
виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
|
- у виконаному завданні наявна інформація, яка не
має прямого відношення до теми;
- відповіді на запитання неповні, не завжди
проілюстровані прикладами, завдання
виконано з невеличкою затримкою.
|
- у виконаному завданні наявна інформація, яка не
має прямого відношення до теми;
- відповіді на запитання неточні або відсутні
взагалі;
- відсутні приклади та висновки;
-
завдання
виконано з затримкою.
|
Розуміння завдання
|
- виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
.
|
- виконана робота демонструє
часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
.
|
- виконана робота демонструє
нерозуміння учнями поставлених завдань;
.
|
Творчий підхід
|
- учнями представлені різні
підходи вирішення завдання;
- реалізовано власний підхід до
вирішення завдання;
- робота вирізняється яскравою
індивідуальністю;
|
- учнями представлені різні
підходи вирішення завдання;
- реалізовано шаблонний підхід до
вирішення завдання;
|
- учнями не представлені різні
підходи вирішення завдання;
- не реалізовано власний підхід
до вирішення завдання;
- робота не вирізняється яскравою
індивідуальністю;
|
Дотримання правил віртуального спілкування
|
- використана власна електронна скринька;
- застосовані правила віртуального спілкування;
.
|
- використана власна електронна скринька;
- застосовані деякі правила віртуального
спілкування
|
- використана не власна електронна скринька;
- не застосовані правила віртуального спілкування
|
Робота з ІКТ
|
- використовуються не лише запропоновані, але і
власно дібрані сервіси для представлення інформації;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті різними способами;
- демонструються вміння оформлювати різноманітні
матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;
|
- використовуються не лише запропоновані, але і
власно дібрані сервіси для представлення інформації;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
- демонструються вміння оформлювати різноманітні
матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;
|
- використовуються
лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
- демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
- демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні
матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;
|
Використані джерела:
1. Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час
реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2
(82). – 2015. – С.207-211.
Комментариев нет:
Отправить комментарий