Критерії оцінювання



Результат пошуку зображень за запитом "смайлики"
Критерії оцінювання.
Завдання виконане повністю - 3 бали (10-12 балів);
Завдання виконане не повністю - 2 бали (7-9 балів);
Завдання виконане з великими неточностями - 1 бал (6-4 балів).

Критерій/бали
3 бали
2 бали
1 бал
Пошукова діяльність
-   при виконанні завдань використано як рекомендовані,  так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-          робота виконана самостійно.
-          при виконанні завдань використано всі  рекомендовані  інтернет-ресурси;
-          виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-          при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-          виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
Виконання завдання
-    виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
-    відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами,
-    завдання виконано в повній мірі;
-    завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами,  завдання виконано з невеличкою затримкою.
-   у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-    відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;
-    відсутні приклади та висновки;
-    завдання виконано з затримкою.
Розуміння завдання
-   виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;
.
-       виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;
.
-       виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
.
Творчий підхід
-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       робота вирізняється яскравою індивідуальністю;

-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано шаблонний підхід до вирішення  завдання;

-       учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;
-       не реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       робота не вирізняється яскравою індивідуальністю;

Дотримання правил віртуального спілкування
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані правила віртуального спілкування;
.
-    використана власна електронна скринька;
-    застосовані деякі правила віртуального спілкування

-    використана не власна електронна скринька;
-    не застосовані правила віртуального спілкування

Робота з ІКТ
-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-    демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;

-    використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;

-    використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
-    демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-    демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;


Використані джерела:

1. Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211.

Комментариев нет:

Отправить комментарий